Wednesday 20 February 2013

Sambut 3 Orang Baru Tapi Melepaskan 1 Orang Pergi

Eeee..Senonoknye tengok orang dapat baby. Boleh la tumpang gembira. Aku? Bile nak gembira ni?hehe..Sabar..Sabar..Semua tu ujian untuk aku dan en.usben. Dah3..berbalik kepada cite asal. Biasa la kalau ada office mate yang dapat baby mesti la buat collection nak beli hadiah. Disebabkan sekali serentak 3 orang (bukan tarikh yang sama tapi dekat-dekat) lagi la excited nak bagi hadiah. Habes semua budak2 department aku collect duit (Bape kerat je budak dept. aku yang ade). Department lain pon ade gak. Dah hujung bulan kan..susah sikit la nak kumpul banyak2. Tapi ade la sikit..
Yang pergi beli hadiah ni aku, Qila and Nadia. Bajet yang ada dibahagi 3 pastu hadiah mesti sama. Fair & Square. Last2 ini jer yang menepati bajet yang ada.

Ni ada bag untuk mak & ayah hantar baby ke nursery. Blakang bag tu ada pinggan,bekas air,sudu & garfu
(office budak2 engineering memang bersepah. Jangan ambil hati la ek)
 
Yang tak best ada officemate yang pergi (Benti keje). sedih je bile tahu ada offica mate nak berhenti. Aku ni xde ke orang nk offer keje? (macam mana nak offer kalau xmintak.adoyai..)
Ni je gamba yang ade kat dalam camera aku nih..Keep in touch ye cik Mai..
 
 

No comments:

Post a Comment